דיווח והפקת טופס 101 בתהליך דיגיטלי אשר מותאמת לדרישות החוק.
בעת כניסת העובד למערכת , יחל מילוי ועדכון הפרטים בכל קטגוריה כאשר לאורך כל התהליך מלווה את העובד אשף דיגיטלי אשר מנחה אותו כיצד לדווח את הנתונים באופן תקין, מפורט ופשוט.
לאחר השלמת ועדכון הנתונים , נוצר טופס 101 בחתימת העובד.
בשלב הבא המערכת מאפשרת לרפרנט בארגון לאשר/לדחות הטופס.
לאחר הזנת עדכון הנתונים,יווצר טופס 101שיכיל חתימה דיגיטלית.
המערכת מאפשרת לרפרנט בארגון לאשר/לדחות הטופס.
בתום אישור הרפרנט יעודכנו פרטי העובד באופו אוטומטי במערכת,הטופס ייחתם דיגיטלית,יאורכב בא.ש.ד ויינעל לשנה.
המערכת כוללות הזדהות מאובטחת, בדיקות לוגיות בעת קליטת הנתונים, שרת חיתום דיגיטלי וארכוב הטפסים בארכיון שכר באופן מוצפן ומאובטח.