ממשק ניהול היעדרויות מאפשר לממונים בארגון לנהל לתכנן ולעקוב אחר ההיעדרויות של הכפופים להם. במקביל המערכת מאפשרת לעובדים לצפות בזכאויות שלהם ובהתאם לאפשר להם לשלוח בקשות למנהלים שלהם תוך איזון בצרכים התפעוליים של הארגון.
יכולות המערכת
- שמירה על זכויות עובדים ועמידה בתקנות, דיני עבודה ומדיניות הארגון.
- תקשורת יעילה בין עובדים לממונים בנושאי בקשה להיעדרות ואישור / דחיית הבקשה על בסיס יתרות זכאות וצרכים תפעוליים.
- זיהוי דפוסי היעדרות (ימי ראשון/חמישי) – שינויים כגון מגמת עליה בהיעדרויות העלולה להצביע על ירידה במוטיבציה ועוד.
- התראות דינאמיות על יתרות שליליות, התראות כיסוי (איוש חסר) וכד’.
- העברת נתוני היעדרויות למערכת השכר.