כל מה שהארגון צריך לניהול הון אנושי דיגיטלי איכותי !

מערכת ניהול מסמכים

תכולת פתרון

מערכת ניהול מסמכים –

המערכת מאפשרת ארכוב, אחזור, ניהול ושיתוף תוכן רלוונטי לארגון.
באמצעות המערכת ניתן לצרף מסמך מכל סוג שהוא לפעילות או ישות תפעולית ולבצע עליו פעילות מעקב.

תועלות

  • קלות תפעולית.
  • המערכת הינה נוחה וידידותית למשתמש וקלה ליישום והטמעה.
  • אפשרות סריקה מלאה בבית הלקוח; טעינת החומר וביצוע רק לאחר בדיקה ואישור הלקוח.
  • המערכת משלבת מנגנון אבטחת מידע ומנגנון הרשאות מתוחכם.
  • ייעול ושיפור תהליכים ארגוניים.
  • חיפוש ומציאה חכמים ומהירים יותר של מסמכים.
  • מערכת אחת המשלבת תוכן, תהליך וקישוריות.
  • יכולת קישור של מספר רב של מסמכים לישות.
לפרטים על המוצר, אנא צרו קשר עם נעמי אלדס - מנהלת מכירות חטיבת שכר ומשאבי אנוש 04-8616014 / 058-7876646 / [email protected]